fredag 10 juni 2011

Långvik Nämdö början av Juni




3 kommentarer:

Blogger Projektgruppen sa...

Ett sant nöje att läsa din blogg. Har själv precis införskaffat en gammal 22:a och nu börjar fixandet. En av de första grejerna jag ska ta tag i är att byta toaletten, som är ur funktion. Har du några tips där? Kollade in toastolen som du länkade till på båtaccenten. Men är det klurigt att montera? Låter det sig göras när hon ligger i vattnet?

Många frågor :)

MVH
Felix

3 juni 2012 kl. 01:49  
Blogger Hatte sa...

Hej Felix Kul att du gillar bloggen
har inte varit vidare aktiv den sista tiden. Oxå Kul att du köpt en H22. Är supernöjd med min båt. Perfekt storlek och seglar bättre än vad ryktet säger. Håller på att renovera upp min och ska lägga upp lite bilder på vad som gjorts framöver. Toaletten passar perfekt till Hurleyn och var lätt att montera jag bytte genomföringar på samma gång. Skulle nog råda att byta toalett när båten är på land.
Har du fler frågor så fråga på . Kanske kan jag svara.
Alltgott

19 juni 2012 kl. 03:29  
Blogger Projektgruppen sa...

Tack för ditt svar! Faktum är att jag med lite trixande fått toaletten att funka, åtminstone så det får duga denna säsong. Nu ska jag gå på alla trälister utvändigt samt fundera på en rullfockslösning så småningom.

En annan fråga är det här med sprayhood. Förstår det som att du hittade en på blocket eller liknande. Själv har jag googlat runt som en galning. Har du någon idé om var man kan hitta en sprayhood utan att bli ruinerad?

Fortsätt inspirera!
/Felix

28 juni 2012 kl. 05:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida