fredag 16 oktober 2009

ännu en härlig gadget. Dammsugare a´la 70 tal.

4 kommentarer:

Blogger oceanplurra sa...

Vänd på plus och minuspol och rikta den mot genuan när det är stiltje så slipper du starta den där tröga tvåtaktaren...

Och snart kan du segla runt som Mysingens egen Skrot-Nisse och sälja gadgets till dubbla inköpspriset direkt från sittbrunnen till uttråkade sommargäster på öarna, "Hattes Handy Second-Handy" . Jag kan följa med orakad i MC-ställ och väst med texten Hurley Angels på ryggen och dricka Staropramen och rapa lite underligt då och då, så vågar dom inte avstå från att köpa.

Ja, tusan ......kanske roligare än att sitta i en timeline i FinalCut och ha ångest

16 oktober 2009 kl. 14:43  
Blogger Hatte sa...

heheh en helt lysande affärside!!!Hittade en helt underbar ny lampa på loppis idag .- Lägger upp bild snart.

Sitta och skaka i FinalCut är ett tillstånd jag känner igen.

Har du hittat båt ännu? jag håller ögonen öppna oxå.

17 oktober 2009 kl. 07:24  
Blogger oceanplurra sa...

Ohoy,
lurar lite på en H18 igen !!?
Finns en på blocket, en sjuttiotalare på Blidö i Sthlm för 4500 kr! Snyggare med nya rutan, inget enögt frontfönster (à là Odysseus cyklopen) och antagligen rostfritt roder.

ha det fint,
/L

18 oktober 2009 kl. 02:52  
Blogger Hatte sa...

Jag har sett den verkar väldigt fin
Bra köp tror jag . Jag kan åka och kolla för dig om du vill . Har tid nästa vecka
Skeppochhojjjjjjjjj

18 oktober 2009 kl. 10:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida